9 wrz 2012

Motywujące cytaty sportowe

Mam dla Was garść motywujących cytatów, które warto przeczytać sobie przed meczem, turniejem czy innym ważnym wydarzeniem. Wiem, że na pewno nie wyczerpię tutaj puli cytatów, dlatego dopisujcie swoje ulubione w komentarzach! Jeśli szukasz innych sposobów na motywację przed meczem, przeczytaj artykuł poświęcony właśnie motywacji i zwalczaniem stresu przed meczem.



"3/4 życia spędziłem na treningach, resztę zmarnowałem" 

"Gdy ty nie ćwiczysz, ktoś inny trenuje aby skopać Ci dupę"  

"Nie ważne jak mocno bijesz, ale jak dużo jesteś w stanie znieść...i nadal iść do przodu."

"Wygrywa tylko ten, kto ma jasno określony cel i nieodparte pragnienie, aby go osiągnąć." Napoleon Hill  

 "Potykając się, można zajść daleko; nie wolno tylko upaść i nie podnieść się." Goethe

 " Jeśli jesteś dobrą piłką, to im silniej cię uderzą, tym wyżej się wzniesiesz." Tristan Bernard

" Jesteś jedyną osobą na świecie, która może wykorzystać Twój potencjał." Zig Ziglar

" Jesteś urodzona/urodzony, by zwyciężać, jednakże, aby być zwycięzcą musisz zaplanować zwycięstwo, przygotować się do zwycięstwa i oczekiwać zwycięstwa.”
Zig Ziglar

"Jeśli się boisz, że Cię uderzą w twarz, trzymaj się z daleka od ringu."

„Twoje życie staje się lepsze, kiedy Ty stajesz się lepszy”
Brian Tracy

”Jedyną drogą rozwoju jest ciągłe podnoszenie poprzeczki, jedyną miarą sukcesu jest wysiłek jaki włożyliśmy aby go osiągnąć”
Bruce Lee

„Możesz mieć wszystko czego zapragniesz, jeżeli pozbędziesz się przekonania, że nie możesz tego mieć.”
Robert Anthony

No, a teraz czekam na wasze propozycje ;)


14 komentarzy:

  1. Jeżeli interesuje Cię liga angielska zapraszam na: www.protyper-anglia.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. dopoki walczysz jestes zwyciesca

    OdpowiedzUsuń
  3. coś w tym jest ! bardzo fajne teksty! zapraszamy do lektury naszego bloga, można też tam znaleźć kilka cytatów :D podbramkowo.blogspot.com ! :)

    pozdrawiamy!
    Podbramkowo

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobre teksty, zapamiętam sobie te cytaty. Zapraszam na mojego bloga o grach piłkarskich: http://mathaeus1993.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy najlepszy "3/4 życia spędziłem na treningach, resztę zmarnowałem"

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ulubiony cyctat o piłce nożnej: "Drużyna piłkarska jest jak fortepian. Potrzebujesz ośmiu, żeby go nieśli, i trzech, którzy umieją na tym cholerstwie grać.
    Bill Shankly"

    OdpowiedzUsuń
  7. niby sportowe..ale odnoszą się do naszego życia;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo ciekawe cytaty. Ja gram w piłkę nożną z kolegami i takie cytaty mnie motywują do grania

    OdpowiedzUsuń